dinsdag 9 april 2013

Rondom Barneveld

Hier een selectie van foto's die allemaal gemaakt zijn in de buurt van Barneveld. Ik weet dat ik heel weinig reageer. Dit komt omdat ik dat moeilijker vindt dan het fotograferen zelf,en het mij dan heel veel tijd kost! Maar ik bekijk de blogs altijd wel, omdat ik daar nog veel van kan leren.


































 Hier vond de uil het veel te koud om op het dak te zitten

Ja, er staan ook molens in de buurt van Barneveld!
Iedereen nog bedankt voor alle reacties op mijn vorige blog.

26 opmerkingen:

  1. O wat gaaf die uil achter de ramen,geweldig en dan het ijsvogeltje zo mooi het lijkt wel of hij gewoon voor je bleef zitten.ja het is helemaal een geweldige serie,ik ga hem nog even op mijn gemak bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cees, Wat een prachtige serie heb je neer gezet, Vooral de luchtfoto's vind ik geweldig. Ook het ijsvogeltje is knap werk, Daar moet je meestal echt geduld voor hebben. Ben zelf vaak in de omgeving van barneveld geweest. De molen is volgens mij de Doesburgermolen, type standardmolen, op grond gebied van ede. Ben je ook bij het kasteel geweest in Barneveld zelf?

    Groet Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The first and the last are stunning!!!
    But I also like the deers and the owl posing for you, beautiful series Cees! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blog Cees...
    steenuiltjes en ijsvogeltjes zijn mijn favoriet!!

    Nieske

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een sfeer de kleuren zo warm en het uiltje wat lief.
    Groetjes Cristien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig blog geworden Cees.
    Ik vind alle foto's echt geweldig.
    Groetjes Irma

    PS, Wil toch even kwijt dat het veel mensen ook veel tijd kost om te reageren naar anderen.
    Ik ben er ook een paar uur per dag zoet mee.
    Met een blog heb je actie en reactie, anders werkt het niet.
    Als je zelf niet reageert naar anderen zal je merken dat je zelf ook steeds minder reacties krijgt, zo werkt het nu eenmaal.
    Ik neem wel de tijd om te reageren, maar er er steeds geen reactie terug komt, stop ik ook met reageren.

    Dan bedoel ik niet speciaal jou, maar dat doe ik met iedereen, ik probeer zoveel mogelijk op anderen te reageren, maar als ik na twee of drie keer merk dat ik geen respons krijg is het voor mij klaar.
    Ik bedoel dit goed, en is ook geen verwijt naar jou, maar ik wilde je laten merken dat veel mensen er zo over denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal mooie foto's. Foto 1 is wel meteen een echte binnenkomer, wauw! De uil van foto nr. 11 springt er voor mij echt uit. De Reeën (mijn favoriete zoogdieren) staan er ook mooi op.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cees, wat een mooie Barneveld serie. De eerste foto vind ik al meteen prachtig, de foto van de twee reebokjes met nog een bastgewei, het steenuiltje (met zwarte achtergrond) en de molen zijn mijn favorieten. genoeg te zien daar.
    groetjes Ghita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. They're all beautiful shots but I have to say I have a special fondness for the first and last ones ... the colors just pop and are so joyful.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtfoto is die eerste! De reeën in het vroege licht zijn ook heel mooi, en uiltje superschattig. En nu dus volop de tijd om te fotograferen! hihi, dan vind je misschien ook nog tijd om te reageren ;-) maar ik ben van mening dat ieder dat lekker op zijn eigen manier moet doen en het moet vooral geen verplichting zijn. Geniet van je vrijheid Cees!
    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjonge Kees, dat zijn toch wel hele mooie momenten. De steenuil tegen de zwarte achtergrond is wel heel erg mooi. Ik hoop voor jou dat je dit jaar weer prachtige platen van de ijsvogels kunt maken en dit jaar ook als doel de dodaars meeneemt, want die zitten daar ook wel erg mooi.
    Je foto's van de reebokken zijn ook prachtig.

    groet,
    René

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cees,

    Je hebt me wel een beetje jaloers gemaakt: de reeën bij de bomen, het ijsvogeltje.... Jammer dat hij net iets te ver weg zat denk ik. Lachen die steenuil achter het raam en de foto's van het steenuiltje dichtbij zijn altijd gaaf. Die heb ik hier gelukkig ook om de hoek.
    De eerste en de laatste foto zijn ook erg mooi, sfeervol en prachtige kleuren.

    Groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Cees,

    ik had je hier en daar al zien schuifelen hihi.... maar wat ik hier zie is toch wel fantastisch hoor. Ik ben sowieso gek van mooie gekleurde luchten en de eerste foto (en de laatste) zijn dan ook helemaal mijn ding :-) Echt geweldig.
    Wat ik ook super vind is dat steenuiltje. Deze staat al eeuwen op mijn lijstje maar ik zie ze echt helemaal nooit. Je ijsvogel mag er ook zijn. Hier zijn de broedpaartjes nu echt helemaal gereduceerd naar nog maar 3 exemplaren :-(
    Je reetjes staan er ook weer heel mooi op.

    Groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Cees,
    Prachtige opname van het IJsvogeltje. Mijn Favoriet!!
    Groetjes Odette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi blog Cees en wat heb je veel Reeën gezien echt heel mooi.
    Maar de topper van de serie vind ik foto 10 van de Steenuil, super!
    Natuurkieker Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie serie! Vooral de eerste foto vind ik erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Cees
    Wat een intense kleuren op de eerste foto. Heel erg mooi. En verder ben ik helemaal weg van je foto met dat uiltje op het raamkozijn van het vervallen schuurtje. Echt een schitterend beeld!
    groetjes Albertine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjonge Cees, wat is er veel moois te zien in de omgeving van Barneveld.
    De reeën heb je prachtig in hun omgeving gefotografeerd en ik ben gewoon een beetje jaloers op je steenuil en je ijsvogel.
    Prachtige serie.
    Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Cees,
    Prachtige sfeerfoto's van de luchten en de molen!
    De reeën, zo mooi in die zonnegloed, maar de steenuil steelt de show!
    geweldig. Of toch die ijsvogel?! Wat een geluk om die te zien.
    mooi blogbericht hoor!
    groet,
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Cees.
    Wat is dit genieten.
    Een supermooie serie laat je hier weer zien.
    De reeën , het ijsvogeltje ( die hoog op mijn verlanglijstje staat ) .
    En dan ook nog het steenuiltje.
    Beste man , ik heb genoten van je serie.
    Ik hoop je nog een keer tegen te komen in Barneveld of Lunteren.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige serie Cees! schitterend die reen,en ook die steeluil is prachtig! mooie serie man

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele fraaie reeeks Cees. Jouw reeën foto's blijven me fascineren.....net als dat Steenuiltje die er schitterend op staat met een zwarte achtergrond!!

    Gr,

    Remco

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtige foto,s zeg !
    groet van Annabel

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fantastic photographs, fabulous views:) Greetings

    BeantwoordenVerwijderen